Personvernerklæring for Steinerskolen på Nordstrand

Sist oppdatert: April 2023

Vi i Steinerskolen er opptatt av å beskytte personvernet til våre brukere. Denne personvernerklæringen beskriver hvilke personopplysninger vi samler inn, hvorfor vi samler inn disse opplysningene, hvordan vi bruker dem, og hvordan vi beskytter dine personopplysninger.

Hvilke personopplysninger samler vi inn?

Vi kan samle inn personopplysninger som navn, e-postadresse, postadresse og telefonnummer når du kontakter oss via nettsiden vår. Vi kan også samle inn informasjon om din bruk av nettsiden, som IP-adresse, nettlesertype og operativsystem.

Hvorfor samler vi inn personopplysninger?

Vi samler inn personopplysninger for å kunne svare på dine henvendelser og spørsmål, for å kunne sende deg informasjon og nyhetsbrev du har bedt om, og for å kunne forbedre nettsiden vår og tilpasse innholdet til dine behov og interesser.

Hvordan bruker vi personopplysningene dine?

Vi bruker personopplysningene dine kun til de formålene som er angitt i denne personvernerklæringen, med mindre vi har fått ditt samtykke til å bruke dem til andre formål. Vi vil ikke dele dine personopplysninger med tredjeparter, med mindre det er nødvendig for å oppfylle de formålene som er angitt i denne personvernerklæringen, eller med mindre vi har fått ditt samtykke til å dele dem.

Hvordan beskytter vi personopplysningene dine?

Vi tar personvern på alvor og har implementert passende tekniske og organisatoriske tiltak for å beskytte personopplysningene dine mot uautorisert tilgang, tap, endring eller ødeleggelse. Vi oppbevarer personopplysningene dine så lenge det er nødvendig for å oppfylle de formålene som er angitt i denne personvernerklæringen, med mindre loven krever at vi oppbevarer dem lenger.

Dine rettigheter

Du har rett til å be om innsyn i personopplysningene vi har om deg, å be om at uriktige eller ufullstendige opplysninger blir rettet, å be om at personopplysningene dine blir slettet eller begrenset, og å protestere mot at personopplysningene dine blir behandlet. Hvis du ønsker å utøve noen av disse rettighetene, kan du kontakte oss.

Endringer i personvernerklæringen

Vi forbeholder oss retten til å endre denne personvernerklæringen fra tid til annen. Eventuelle endringer vil tre i kraft umiddelbart etter at de er publisert på nettsiden vår. Vi oppfordrer deg til å se gjennom denne personvernerklæringen jevnlig for å være oppdatert på eventuelle endringer.

Kontakt oss

Hvis du har spørsmål eller bekymringer angående personvernet ditt eller vår behandling av personopplysninger, kan du kontakte oss på følgende måter:

Vi vil gjøre vårt beste for å svare på dine henvendelser og løse eventuelle problemer du måtte ha angående personvernet ditt.