Fritidshjemmet

Steinerskolens fritidshjem holder til i en vernet trevilla tvers over gata fra skolen. I første etasje er klasserommet for 4. Klasse. Fritidshjemmet i annen etasje kan skryte av en av Oslos flotteste utsikter. Der er det flere rom der barna kan boltre seg. Uteområdet er en stor naturtomt med mange store trær og en gammel hage med mange lekemuligheter der fantasien kan utfolde seg.

Besøk Fritidshjemmets blogg

Åpningstider

Fritidshjemmet er åpent fra kl 7:30-08:30 og igjen etter skoletid fra 14:00 til 16:30. Det serveres varm mat kl. 14:15-15:00. I denne tiden skal ikke barna hentes, men få spise i ro og fred.

Hvem er fritidshjemmet for

Fritids er et tilbud til elevene i 1., 2., 3. og 4. klasse.

Enkeltdager på fritidshjemmet

Vi har sett at det er et behov for at barn fra tid til annen kan være enkeltdager på fritidshjemmet.

Forutsetningene er som følger:

• Det må meldes fra senest dagen før slik at mat og bemanning blir riktig beregnet.
  • Det faktureres kr 150,- per dag.